Aby zamówić dowolną pozycję, skontaktuj się z nami telefonicznie, napisz e-mail lub złóż zamówienie faxem. tel 501228145
1. Sposoby składania zamówień:
– telefonicznie,
– e-mail potwierdzony przez nas.
2. Termin realizacji.
W przypadku wysyłki oraz dowozu na terenie Warszawy i okolic w ciągu 48 godzin. Artykuły można także odebrać w naszej siedzibie, po wcześniejszym uzgodnieniu w godzinach od 8.00 do 19.00. Odbiór artykułów wykonanych na zamówienie po ustaleniu wszystkich szczegółów.
3. Odbiór towarów.
Wartość powyżej 500zł netto, na terenie Warszawy i okolic, materiały dowozimy na nasz koszt.
Wartość poniżej 1500zł netto, poza terenami Warszawy i okolic, materiały dostarczamy firma kurierską lub pocztą. Firmę kurierską możecie wskazać Państwo sami.
Wartość powyżej 1500zł netto, na terenie całego kraju, materiały dowozimy na nasz koszt.
4. Warunki płatności.
Nowi klienci zamawiający towar proszeni są o kopie dokumentów:
– odpis rejestru handlowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
– REGON,
– czy firma jest płatnikiem VAT.
Pierwsze dwie transakcje płatne gotówką przy odbiorze towaru. Kolejne, przelewem w terminie od 7 do 45 dni, po uzgodnieniu.
Zastrzegamy sobie możliwość pobrania zaliczki, szczególnie przy wyrobach z nadrukiem oraz wykonanych na specjalne zamówienie. W przypadku zwłoki za zapłatę, zostaną doliczone ustawowe odsetki za zwłokę.
5. Reklamacje i zwroty.
Reklamację będziemy przyjmować i załatwiać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa handlowego. Zwrot towaru w rozumieniu ustawy (Dz. U. Nr 22, poz. 271) z dnia 02.03.2000 r. nie dotyczy towaru spersonalizowanego (tłoczenie, grawerunek, nadruk wskazane przez klienta).